Nova imatge web per l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu, la Biblioteca Provincial i l’Hospital Sant Joan de Déu

• Publicado el 20 de juliol de 2016

Les noves webs permetran millorar l’experiència de navegació dels usuaris en multiplataformes, millorar l’accés i la cerca d’informació, millorar l’accessibilitat a tots els continguts, millorar la compartició d’informació en xarxes social; tot adaptant-se als nous models d’entorn web.

El passat mes de juny va presentar-se la nova pàgina web de l’Orde Hospitalari Sant Joan de Déu; i aquest mes de juliol s’han presentat les pàgines de la Biblioteca Provincial i l’Hospital Sant Joan de Déu, que han canviat el seu domini web.
El nou entorn web de la Biblioteca Provincial millora i facilita l’accés i la difusió als recursos i serveis. En l’àmbit de l’aprenentatge, la nova web incorpora un espai  dedicat als estudiants del Campus Docents on s’inclou:

• Una guia de l’estudiant amb tots els recursos que ofereix la biblioteca.
  • Un espai dedicat al suport en l’elaboració dels treballs acadèmics.
  • Un catàleg on a més dels llibres i revistes en paper, s’inclouen recursos online i d´accés obert: amb més de 120 llibres, més de 100 revistes i més de 25 bases de dades disponibles.
  • Una guia on s’orienta a l’estudiant en la cerca d’informació acadèmica.
  • Un accés directe al NIC-NOC-NANDA electrònics.

A més com a novetat la Biblioteca ha creat un perfil a la xarxa social Pinterest, on mensualment es publiquen i s’informa de les darreres novetats bibliogràfiques