3r. Congrés de Salut Escolar

• Publicado el 27 de setembre de 2011

Es presenta el III Congrés Nacional de Salut Escolar sota el lema "Resultats i innovació de la Infermeria Escolar". El Congrés tindrà lloc a Benicàssim (Castelló) els dies 27, 28 i 29 d'octubre.

Els objectius del congrés Nacional de Salut Escolar són:

• Analitzar els resultats de salut que la figura de la infermera escolar obté en la població infantil escolaritzada.
  • Intercanviar experiències d'avaluació d'intervencions de salut en el medi educatiu.
  • Definir un marc d'acció social que promogui la implantació definitiva de la Infermera Escolar en el medi educatiu.

Específics:

• Promoure accions d'interrelació de gestió del nen escolaritzat amb malalties cròniques.
  • Fomentar la investigació en resultats de salut de les intervencions infermeres en el medi educatiu.
  • Avaluar la satisfacció de la Comunitat Educativa amb la figura de la infermera escolar en el medi escolar.
  • Crear una Comunitat de Pràctica de les infermeres escolars.
  • Difondre accions conjuntes entre nivells assistencials i docents d'educació per a la salut dirigides a millorar la salut escolar.
  • Dotar els participants d'eines de recerca de tecnologies i d'evidència científica per augmentar les competències de la infermera escolar.

Veure web del congrés