Acte de Cloenda de la segona promoció del CFGM de tècnic en cures auxiliars d'infermeria

logo_c_docent.jpg

Una tarda de celebració conjunta del final de curs d'aquest Cicle Formatiu de Grau Mitjà.

El Centre Docent Sant Joan de Déu es complau en anunciar que hem titulat a la nostra segona promoció de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria. L’acte és va desenvolupar el passat 29 de juny a les 19 hores a les nostres instal·lacions. Alumnes, famílies i professors van compartir una jornada de celebració  que va permetre tancar d’una forma solemne dos anys de feina ben feta.

Moltes felicitats als alumnes i a les seves famílies i desitgem que això només sigui l’inici d’un camí d’èxit professional i acadèmic.

Poden veure les fotografies del grup clicant aquí: foto 1 i foto 2.