Acte d'entrega de diplomes del Màster de MTX i Acupuntura

• Publicado el 27 de abril de 2012

El passat 25 de febrer de 2012 va tenir lloc l'entrega de diplomes del Màster de Medicina Tradicional Xinesa (MTX) i Acupuntura a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu, que, com cada any es realitza en motiu de la entrada de l'Any Xinès (aquest any 2012, correspon al Dragó).

Aquesta ha estat la novena edició que, un cop més, ha comptat amb la presència de la Dra. Radha Thambirajah.

La Dra. Radha Thambirajah va aportar els seus coneixements mitjançant dues conferències magistrals, titulades:

• "Cinco puntos diferentes para tratar el dolor en un Meridiano (1ª parte).
• "Acupuntura en Odontología”.

L'acte, que va comptar amb l'assistència dels actuals i antics alumnes del màster, també va incloure una festa de cloenda de la promoció  del 2011 i l'entrega del Premi Acupuntury d'Investigació Clínica en Acupuntura.