Acte d'entrega de Diplomes del MTX i Acupuntura.

• Publicado el 22 de maig de 2011

El 12 de febrer de 2011 va tenir lloc l'entrega de diplomes del Màster de Medicina Tradicional Xinesa i Acupuntura  a l'Escola Universitària d'Infermeria de Sant Joan de Déu, que, com cada any es realitza amb motiu de la entrada de l'Any Xinès.

Aquesta ha estat la setena edició de l'acte d'entrega del diploma del MTX i Acupuntura en la que, un cop més, s'ha comptat amb la presència de la Dra. Radha Thambirajah.

La Dra. Radha Thambirajah va aportar els seus coneixements mitjançant dues conferències magistrals, titulades:

• "Beneficis de la Acupuntura en la preparació al part"
  • Uso de la Acupuntura en el marco de la Cosmètica”.

L'acte, que va comptar amb l'assistència dels actuals i antics alumnes del màster, també va incloure la cloenda de la promoció  del 2009 i l'entrega del Premi Acupuntury d'Investigació Clínica en Acupuntura.