Admissió a la Universitat de Barcelona per a titulats de cicles formatius de grau superior

admisio.jpg

Preinscripció

Els cicles formatius de grau superior (CFGS) o els cicles formatius de grau superior d'arts plàstiques i disseny, o els estudis equivalents, faculten per a l'accés directe a ensenyaments universitaris de Grau sense necessitat de cap prova. Per accedir a la universitat heu de formalitzar la preinscripció universitària a l’adreça https://accesnet.gencat.cat.

Per a qualsevol informació o gestió referent a la preinscripció universitària, us heu d'adreçar a:

Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat
Plaça del Bonsuccés, 5-6
08001 Barcelona
Tel. (+34) 932 230 323 - 932 232 591
Fax. (+34) 935 527 120
accesnet.cur@gencat.cat

Si accedeixes per aquesta via, et recomanem que també visitis la pàgina del Departament d'Innovació, Universitats i Empreses (DIUE) on trobaràs les especificats sobre aquest accés permanentment actualitzades.

Si vols més informació referent a Reconeixement de crèdits de cicles formatius de grau superior i Convalidacions vigents, fes clic aquí