Agermanament amb l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh, Sierra Leone

• Publicado el 12 de febrer de 2013

La Directora del Campus Docent la Sra. Amèlia Guilera ha viatjat a Mabesseneh per a reforçar el programa d’agermanament amb l’Escola d’Infermeria.

Sierra Leone és un país de l’Africa Occidental,  amb unes elevadíssimes taxes de mortalitat infantil, molt castigat per la malària i on la gran majoria de la seva població viu sense llum i aigua potable.  Es tracta d’un dels països més pobres del món, amb unes condicions higièniques molt deficitàries  i una infraestructura sanitària i hospitalària que no pot donar cobertura a les necessitats de la població.

El Campus Docent Sant Joan de Dèu, agermanat amb l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh col•labora des de l’any 2007 en la formació dels infermers/es de Sierra Leone, aportant recursos, materials didàctics i desenvolupant un programa de beques d’estudi per alumnes amb problemes econòmics.

[[wysiwyg_imageupload:18:]]