Ajuts a treballs de recerca en l’àmbit de la pau

paz.jpg

Poden ser destinataris d'aquesta convocatòria els membres del personal docent i investigador així com els equips de recerca de les universitats del sistema universitari català.

Atorgar ajuts a les universitats del sistema universitari català o dels centres públics o privats de Catalunya sense finalitat de lucre que tinguin com a activitat principal la recerca, per a la realització de treballs de recerca originals i inèdits en l'àmbit de la pau, que permetin l'obtenció de nous resultats en el camp teòric, o l'aplicació pràctica de solucions idònies per augmentar l'eficàcia i l'eficiència en la gestió dels conflictes.

Destinataris:

Poden ser destinataris d'aquesta convocatòria els membres del personal docent i investigador així com els equips de recerca de les universitats del sistema universitari català o dels centres públics o privats de Catalunya sense finalitat de lucre que tinguin com a activitat principal la recerca.

Durada:
Els projectes s'han d'implementar en el període màxim de nou mesos, comptats a partir de la finalització del termini de presentació del document d'acceptació.

Import:
L'import mínim de l'ajut a atorgar per projecte és de 6.000,00 euros i el màxim és de 12.000,00 euros.

Termini de presentació:
El termini per presentar les sol•licituds s'obrirà l'endemà de la publicació de la convocatòria al DOGC i es tancarà el 15 de setembre de 2010.

Lloc de presentació:
Les sol•licituds s'han de presentar telemàticament i en format paper (només el formulari general amb les signatures corresponents) al registre de l'AGAUR o d'acord amb el que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Resolució:
El termini legal màxim per resoldre aquesta convocatòria és de sis mesos, a partir de l'endemà de la data de presentació de sol•licituds. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, s'entendrà desestimat per silenci l'ajut sol•licitat.

Més informació aquí