Alumnes del Campus Docent participen com a voluntaris a “La III festa dels amics de Sant Joan de Déu”

• Publicado el 26 de setembre de 2013

El 24 de setembre, amb motiu de la celebració de les Festes de la Mercè, el Palau Robert s’ha obert per donar a conèixer a les famílies totes les activitats que es duen a terme, gràcies a les donacions anònimes, per tal de fer més “amigable” l’hospital Materno-Infantil Sant Joan de Déu.

Un dels objectius de la festa ha estat recaptar donacions per tal d’ampliar l’espai de l’Hospital de Dia que actualment s’ha quedat petit.

Mitjançant la realització de diferents tallers, xerrades, actuacions, etc. s’han donat a conèixer activitats tant innovadores i originals com la “teràpia amb cans”, “els payapupes”, “la musicoteràpia”, “la teràpia amb contes”, “la teràpia amb jocs”, el “Child life”, etc. Tot allò amenitzat per la magnífica feina desenvolupada pels voluntaris de l’hospital que, en tot moment, han acompanyat tant als nens i nenes com a les seves famílies.

En aquesta  tercera edició de la festa, un grup de 12 alumnes del Campus Docent Sant Joan de Déu,  han col·laborat com a voluntaris amb la infermera, la Sra. Núria Serrallonga, per  dur a terme el taller “Child Life”. L’objectiu d’aquesta activitat ha estat treballar amb els nens i nenes, mitjançant la simulació amb ninots, les pors que poden aparèixer davant un ingrés hospitalari.

La festa ha estat tot un èxit i tant petits com grans han gaudit d’una jornada inoblidable i plena de sorpreses.

Si vols fer una aportació per tal d’ampliar l’Hospital de Dia de l’Hospital Materno Infantil pots consultar la pàgina web de l’Obra Social Sant Joan de Déu: http://www.obrasocialsantjoandedeu.org/