Els alumnes de Cicles hem celebrat avui la nostra festa de Nadal.

• Publicado el 23 de desembre de 2014

Primer hi ha hagut una acollida on ens hem intercanviat presentacions de fotos i vídeos i fins i tot actuacions en directe per felicitar el Nadal a alumnes i professors.

També s’ha fet la presentació oficial de la Nadala del Campus “Fes que se n’adonin que és Nadal”. Després d’un bon esmorzar hem anat tot Cicles i unes companyes de Grau a fer una rua per l’edifici de Consultes Externes amb un gran èxit. Bones Festes a tothom!!!