Els alumnes de Documentació sanitària visiten el Caixa Forum

• Publicado el 29 de gener de 2013

El dia 18 de gener els alumnes del CFGS de Documentació Sanitària van realitzar un taller al Caixa Forum anomenat: “Què pensar?, Què desitjar?, Què fer?”.

El Campus Docent Sant Joan de Déu ha  incorporat una sèrie d´activitats educatives que contribueixin a generar en els alumnes un esperit crític i constructiu vers la nova situació social. Dins d´aquesta formació es va incorporar aquest taller en el que arrel de cinc obres d´art contemporani, l´espectador s´incorpora en el debat social sobre la situació de crisi i de canvi. El taller està dividit en tres parts: la visita i explicació de les obres, un debat entorn d’una d´elles, i les conclusions recollides en una pisarra que s’exposarà al Caixa Forum els propers mesos. D´aquesta manera apropem i sensibilitzem l’alumne/a, a l’hora que coneixen la cultura, i la mostren com  un espai de reflexió. Curiosament els nostres alumnes va escollir una obra anomenada “Horitzontalitat” i van explorar com podíem construir una altre forma de relacionar-nos entre nosaltres i amb l´entorn.
L´experiència ha estat molt positiva i recomanable. Segur que repetirem!!!