Els alumnes de Grau de l’EUI Sant Joan de Déu a les XXVI Jornades d'Estudiants d'Infermeria

• Publicado el 13 de abril de 2012

Els dies 22 i 23 de març de 2012, alumnes de Grau en Infermeria, de 2n matí, 2n tarda i 3r tarda amb el Professor Titular Carlos Nebot, van assistir a les XXVI Jornades Catalanes d'Estudiants d'Infermeria, amb una participació de 5 pòsters i 1 comunicació.

Com cada any des de l’Associació Catalana d’Infermeria, s’organitzen aquestes jornades pensant, com a protagonista principal, en l’estudiant. És una gran oportunitat que tenen els alumnes per tal d’iniciar-se en la presentació de treballs, en format pòster i/o comunicació. A més, facilita un espai de convivència que permet conèixer persones d'altres centres i compartir experiències.

Enguany hem obtingut el 1r premi al millor pòster, realitzat per les alumnes de 2n curs tarda, Sara Ciércoles i Cristina Damians tutoritzat per la professora titular Bàrbara Hurtado, i el 3r premi a la millor comunicació feta per les alumnes de 3r curs tarda Raquel Alcalá, Gisele Miró, Juana García i Cristina Hernández, tutoritzat per la professora titular Carme Vega.

Els treballs presentats pels alumnes han estat:
Pòsters:
1. Cures d’Infermeria al pacient que requereix un sondatge vesical (1r Premi)
2. Cures d’Infermeria per a un Catèter central
3. Aspectes Psicològics del pacient ingressat a una unitat hospitalària
4. Tècniques per a disminuir l’ansietat en el preoperatori
5. Teràpies alternatives i complementàries en Infermeria
Comunicació:
1. Bacilando a Mr Koch (3r Premi)

Recalcar que l'experiència d'aquest any ha estat molt positiva, hem conviscut 2 dies tots junts compartint conferències, esmorzars, dinars i sopars i sobretot hem compartit molts somriures i bons moments que esperem es tornin a repetir l'any vinent.