Conversant amb la Doctora Peter: L’ètica feminista en l’atenció per a la salut

colegi.gif

Data: 27 d'octubre de 2010
Lloc: sala d’actes del Col•legi (c/ Pujades, 350. Tercera planta. Barcelona)

El Col•legi Oficial d’Infermeria de Barcelona organitza el proper 27 d’octubre un taller amb la infermera canadenca Elisabeth Peter, professora i degana associada dels programes acadèmics de la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Toronto. L’objectiu del taller és aprofundir i debatre sobre l’ètica feminista en l’àmbit de la salut.

El taller tindrà lloc de les 9 a les 14 hores a la sala d’actes del Col•legi (c/ Pujades, 350. Tercera planta) i es planteja com un espai de debat, de reflexió i de diàleg amb els assistents.

Feu clic aquí per a més informació. Per a inscripcions ompliu aquest formulari o bé truqueu al telèfon gratuït d’atenció col•legial, el 900 705 705.