Informe de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials que analitza els perfils de servei basats en el model de qualitat de vida per als serveis socials especialitzats de Catalunya

• Publicado el 09 de gener de 2014

Aquesta publicació s’emmarca dins del III Pla de qualitat de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials.

Publicació que s’emmarca dins del III Pla de qualitat de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials.

L'informe analitza els perfils de servei basats en el model de qualitat de vida per als serveis socials especialitzats de Catalunya.

Enllaç al document. Consulta en línia