Jornada de portes obertes del Grau

jornadas.jpg

Grau en Infermeria - Curs 2010/2011. Dijous 22 d'abril de 2010. Horari de matí: 12 hores; horari de tarda: 15 hores.

JORNADA DE PORTES OBERTES GRAU EN INFERMERIA – CURS 2010/2011

Dijous 22 d’abril de 2010

• Horari matí: 12 hores
  • Horari tarda: 15 hores

Descripció

Presentació de l’ensenyament de grau en Infermeria i el pla d’estudis, les sortides professionals i visita guiada per les instal·lacions de l’escola.

Adreçada a

Alumnes de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar el grau en Infermeria en el nostre centre.

1. Benvinguda institucional a càrrec de la directora del centre
  2. Presentació del pla d’estudis i sortides professionals a càrrec de la Cap d’estudis del centre
  3. Torn obert de preguntes i assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l’ensenyament
  4. Cloenda de la sessió i visita a les instal·lacions del centre