El secret de la qualitat es recull en tres punts: primerament, la idea de donar veu als nostres usuaris. Parlar de valors sense contemplar la vessant de com aquests son rebuts per les persones a les que atenem és important, i ahir, apostant per un nou format de Jornades, vam aconseguir juntar les veus d´aquests constituir-se com a lliçons magistrals que ens va deixar impressionats a la majoria.
El segon punt a destacar radica en les ganes de compartir i reflexionar que tenim els professionals que sentim Sant Joan de Déu com un projecte vital. En el dia a dia ens trobem arrosegats per la pressió assistencial i la feina, i costa trobar aquests espais de reflexió i d´intercanvi d´experiències intercentres. Les Jornades es van marcar aquesta fita, i van aconseguir recollir moltíssimes experiències.
El tercer element son els valors. Malgrat diem que vivim en una crisi de valors, els professionals dels centres van demostrar que les tenen present i els senten com a seus. La qualitat de les comunicacions respecte a la transmissió de valors deixava palès que és un tema actual, i que es manté com una forta estratègia de futur.
Usuaris, professionals i valors Institucionals son els tres elements que van reunir ahir la familia, un altre cop. Ens hem quedat amb ganes de més... Fins l´any vinent.