I Jornades de TCAI Psiquiàtrics

jornada_tcai_portada.JPG

S’ha dut a terme la I Jornada de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria Psiquiàtriques amb l’aportació d'una ponència de la Sra. Amèlia Guilera i amb una comunicació oral i un pòster dels nostres alumnes de TCAI .

L’11 de Juny de 2010  els alumnes de TCAI del Centre Docent de Sant Joan de Déu van assistir a la I Jornada de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria Psiquiàtriques. En aquestes Jornades els nostres alumnes van presentar un pòster sobre “La Sofrologia com a tècnica alternativa per al TCAI ” i una comunicació oral sobre “ La influència de les emocions en la relació amb l’usuari hospitalitzat”.

Els alumnes van poder participar activament amb les seves pròpies aportacions des dels seus coneixements i a la vegada van poder estar en contacte amb l’actualitat de les cures auxiliars psiquiàtriques,  enriquint així els seus aprenentatges.

Es valora aquesta experiència com a molt positiva, tant per la seva formació professional com pel seu primer contacte amb la realitat del món laboral.

Aquí poden veure dues fotografies de les Jornades: fotografia 1 i fotografia 2.