Lactància Materna

• Publicado el 20 de gener de 2012

En el marc de la XXXI edició dels cursos d'estiu de la Universitat del País Basc se celebrarà el V Simposi Internacional de Lactància Materna. El Simposi brinda l'oportunitat d'escoltar a ponents reconeguts internacionalment, com els doctors Thomas Hali, Elisabeth Sterken, i Nils Bergman; així com d'intercanviar experiències i punts de vistes amb col•legues de tot el món.

L'organització contempla l'existència de:

• Taules Rodones, on es reflexionarà sobre temes com lactància i salut, i lactància i càncer de mama.
  • Tallers, com els de Tetaplay (el joc de les preguntes de la lactància), d'extracció de llet materna, i de comunicació amb les mares.
  • Conferències, sobre els perills d'alimentar als bebès amb llet de fórmula i les necessitats biològiques de les mares i els bebès.

Conulta aquí tota la informació sobre el present simposi.