Màster en cures d’infermeria a la persona en procés quirúrgic (7a edició)

• Publicado el 07 de juny de 2011

Màster dirigit a diplomats en infermeria interessats en adquirir competències en la cura de les persones en procés quirúrgic.. La sessió informativa del màster tindrà lloc el Dimarts 14 de Juny de 2011, a les 12h. i a les 15:30h.

La sessió informativa del màster tindrà lloc el Dimarts 14 de Juny de 2011, a les 12h. i a les 15:30h. a l’Escola Universitària d’Infermeria (Campus Sant Joan de Déu). El nombre de places és limitat.

Informació del curs

Gener 2012 – juny 2012

Horari

• Les classes teòriques s’impartiran els dilluns de 9h. a 13:30h. i de 14:30h. a 18:30h
  • Les pràctiques s’organitzaran de dimarts a divendres de 8h. a 14h. o 14h. a 20h. de gener a juny de 2012.

Propòsit del curs

Aquest curs té el propòsit de formar al professional infermer amb competències per poder donar una atenció de qualitat a la persona en procés quirúrgic, i poder comprendre la investigació, com mètode per augmentar els coneixements propis i la qualitat del producte infermer.

Metodologia

Es realitzaran introduccions teòriques a través de sessions interactives, seminaris, presentació i discussió de casos.

Es realitzaran pràctiques amb una tutorització directa en els diferents serveis de l’Hospital Materno Infantil Sant Joan de Déu i en l’àrea quirúrgica de l’Hospital de Barcelona.

També es realitzaran seminaris teòrico-pràctics en les mateixes unitats de pràctiques

Acreditació

La Universitat de Barcelona expedirà el títol de Màster en cures d’infermeria a la persona en procés quirúrgic, amb la collaboració de l’EUI Sant Joan de Déu, als alumnes que superin els requisits següents:

-    Assistència a un 80% de les classes.
-    Demostrar competència en la realització de les pràctiques clíniques (40%).
-    Prova escrita (40%).
-    Màster, l’elaboració i presentació d’una tesina (15%).
-    Treballs d’aula (5%).

Per a més informació:

http://
www.santjoandedeu.edu.es/ca/docencies/masters-postgraus/masters/cures-dinfermeria-persona-en-proces-quirurgic