Nou Blog per a estudiants i professionals d´Infermeria

• Publicado el 18 de novembre de 2013

Aquest nou espai d´Infermería a la xarxa ho ha creat un ex alumne de la Primera Promoció de Grau en Enfermeria de la nostra escola, el infermer Jordi Mitjà. El lloc web és: www.enfermeriablog.com

Existeix un immens mar online de blogs sobre Infermeria degut al bon fer de molts infermers que ho estan donant tot de sí a la web social. Un Blog és una eina web 2.0 que ha revolucionat la creació de continguts a Internet.

El propòsit de “www.enfermeriablog.com” és interactuar entre estudiants i professionals d´Infermeria d´una forma directa, efectiva i dinàmica. L´objectiu del Blog és informar i aportar informació de interés, convertint-se en un punt de trobada del món de la Infermeria.

Es tracta d´un espai on podem gaudir, compartir i parlar de l´actualitat Infermera, a més a més de proporcionar informació útil i d´interés per al nostre col.lectiu”, afirma Jordi. La situació actual del col.lectiu de Infermería no és molt favorable, i en lloc de queixar-se, en Jordi vol “Reil.lusionar a la Infermeria".