Oberta matrícula del tècnic superior en documentació sanitària

clase.jpg

Aquest darrer curs acadèmic, amb la situació de crisis econòmica que estem vivint, hi ha hagut una gran demanda per cursar estudis universitaris amb bones expectatives d’inserció laboral.

La gran demanda de cursar el Grau en Infermeria i totes les carreres de l’àmbit de les Ciències de la Salut, s’ha traduït en un progressiu augment en la nota de tall per accedir a cursar aquests tipus d’estudis.

Per totes aquelles persones que durant aquest curs acadèmic no han pogut assolir la nota de tall  necessària per accedir a cursar aquest tipus d’estudis universitaris ofertem, com a alternativa per no perdre l’any, la possibilitat de cursar el Cicle Formatiu de Grau Superior de Documentació Sanitària.

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Documentació Sanitària té com a principals avantatges la possibilitat d’accedir directament a la Universitat sense necessitat de la nota de selectivitat, un pla d’estudis orientat a que l’alumne assoleixi coneixents i habilitats que li seran de molta utilitat durant la carrera i, sobretot, la possibilitat de completar aquest tipus de formació en només un curs acadèmic.