Premi a la millor comunicació al III Congreso Nacional de Enfermería de la Reproducción

premi.jpg

Imma Mir i Anna Cano, han obtingut el premi a la millor comunicació oral en el III Congrés Nacional d’Infermeria de la Reproducció sobre el treball “Ensenyament de la salut reproductiva en una escola universitària d’infermeria”.

El treball recull les experiències que Imma Mir i Anna Cano han adquirit durant cinc anys en l’ensenyament de l’assignatura de reproducció que imparteixen a l’EUI Sant Joan de Déu. El congrés, organitzat per la Sociedad Española de Fertilidad, es va celebrar a València.

Immaculada Mir i Anna Cano, infermeres i professores de l’EUI Sant Joan de Déu, organitzen des de fa cinc anys l’assignatura Intervencions d’Infermeria en processos de salut reproductiva que s’imparteix dins la Diplomatura d’Infermeria. Dins el procés d’avaluació de l’assignatura es demana a l’alumne que faci una observació participant de l’impacte que suposa l’observació de la consulta d’esterilitat de l’Hospital Sant Joan de Déu. És a partir d’aquí que es va fer un estudi qualitatiu per tal d’avaluar si es produïen canvis a nivell conceptual i simbòlic, abans i després de l’observació participant de l’alumne.

Aquesta investigació es va presentar en el XXVIII Congreso Nacional Sociedad Española de Fertilidad, V Reunión Iberoamericana i III Congreso Nacional de Enfermería de la Reprodución, celebrat a València els 19-21 de maig 2010, obtenint el primer premi a la millor comunicació presentada dins l’especialitat d’Infermeria.

Per a més informació poden clicar aquí.