El professor de la EUI Sant Joan de Déu, Juan Roldán Merino nomenat Doctor per la Universitat de Barcelona

juan_roldan.jpg

La defensa de la seva tesi doctoral ha estat avaluada com a Excel·lent Cum Laude.

El dia 14 de març va realitzar el professor Juan Fco. Roldán Merino la defensa de la seva tesi doctoral titulada “Estudio métrico de la Escala de Requisitos de Autocuidado (ERA) basada en la Teoría de D. Orem para pacientes diagnosticados de Esquizofrenia” del Programa de Doctorat de Ciències Infermeres de la Universitat de Barcelona.
L’acte va tenir lloc a la sala d’Actes del  Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge (Universitat de Barcelona).

La seva tesi ha estat dirigida per la Dra. Maria Teresa Lluc Canut i pel Dr. Josep Maria Haro Abad. El resultat de la seva avaluació va ser Excel·lent Cum Laude.

L’estudi consisteix en el disseny i validació d’un instrument d’infermeria per mesurar el grau d’autocura en malalts amb esquizofrènia. Aquest instrument s’ha informatitzat per facilitar la seva interpretació clínica als professionals d’infermeria de salut mental.