Prop de 200 alumnes de Sant Joan de Déu es troben a la ciutat del sant a Granada

• Publicado el 20 de març de 2013

Un nou any Granada aplega a les diferents escoles de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu a la ciutat on el sant va iniciar la seva obra.

La conferència inaugural ha incorporat la presència de les directores de les escoles d’infermeria de Roma Sres. Giovanna Finocchi i Rita Ester Monaco, que amb il.lusió han transmès les vivències de les seves escoles romanes.

Del Campus Docent Sant Joan de Déu han estat 75 alumnes dels diferents ensenyaments que s’imparteixen a Esplugues, primer de Grau d’infermeria, Tècnic en Documentació Sanitària i Tècnic en Cures Auxiliars d’infermeria.

Tots ells conjuntament amb companys d’escoles de  Madrid i Sevilla,  han passat un cap de setmana especial i entranyable fent el camí del sant, i han viscut espais de trobada i reflexió que un cop més han confirmat que el valor paraigües de l’orde és l’Hopitalitat.

[[wysiwyg_imageupload:22:]]