Saló de l'Ensenyament. Del 23 al 27 de març de 2011. Tots els estudis, totes les possibilitats.

• Publicado el 05 de maig de 2011

L'EUI Sant Joan de Déu participarà en la 22a edició del Saló de l'Ensenyament, al recinte firal de Montjuïc, del 23 al 27 de març de 2011.

L’EUI Sant Joan de Déu participarà en la 22a edició del Saló de l’Ensenyament, al recinte Firal de Montjuïc, del 23 al 27 de març de 2011.

El Saló de l’Ensenyament és una cita inel•ludible per als joves i professors on podeu trobar tota l’oferta educativa actual així com l’orientació a l’hora d’escollir estudis universitaris, formació complementària, màsters i postgraus, etc.

La novetat d’aquesta edició és la potenciació de l’oferta de Formació Professional, considerada com a una de les millors vies d’accés al mercat laboral.

La ubicació del nostre centre serà, un any més, dins l’expositor de la Universitat de Barcelona.

L’oferta formativa que es portarà la Saló, per tercer any consecutiu, seran els estudis de Grau en Infermeria, atès que en el curs 2011/2012 implementarem en el nostre centre el tercer curs d’aquest ensenyament universitari.

Us animem a visitar-nos en el Saló de l’Ensenyament.

Saló de l’Ensenyament, del 23 al 27 de març de 2011.
De dimecres a dissabte: de 10 a 19 h; diumenge: de 10 a 14 h
Palau 2 de Fira de Barcelona (recinte de Montjuïc)

Més informació:
www.ensenyament.com