Sessió informativa sobre l’ús de la Infermeria virtual en el dia a dia d’un professional

iv.jpg

La delegació del COIB al Bages vol animar les professionals infermeres a incorporar la Infermera virtual al seu àmbit de treball. D’aquesta manera podran complementar l’atenció que ofereixen a les persones i oferir una continuïtat en les cures infermeres.

• Data: 14 d'abril de 2011.
  • Lloc: sala d’actes de la Fundació Universitària del Bages (FUB). Avda. Universitària, 4-6.  Manresa.

La directora tècnica d’Infermeria virtual, Gisel Fontanet, serà l’encarregada d’oferir una sessió informativa per a totes les professionals interessades a conèixer aquest innovador recurs.

L’acte tindrà lloc el proper dia 14 d’abril de 2011, de les 16 a les 17 hores, a la sala d’actes de la Fundació Universitària del Bages (FUB).

Encara no coneixes l’eina?

La Infermeria Virtual és un innovador portal de la salut, impulsat pel Col•legi Oficial d’Infermeria de Barcelona, que des de la concepció de l’educació per a la salut vol convertir-se en un mitjà important per promocionar la salut de les persones, de manera individual i col•lectiva.

Es dirigeix principalment a l’usuari, ja que s’ofereix com un recurs complementari perquè pugui tenir cura de la seva salut. També es destina a les infermeres, doncs és una eina de treball que permet complementar l’atenció que es dóna a les persones i oferir una continuïtat en les cures d’infermeria.

La Infermeria virtual és un espai de comunicació directa entre infermera i usuari, que es posa a disposició de la societat sense intermediaris ni obstacles. Al web hi ha tres gran àrees principals: activitats de la vida diària, situacions de vida i problemes de salut. Tot el contingut està dissenyat perquè sigui fàcil i accessible per a l’usuari.

Accedeix a http://www.infermeravirtual.com i comença a familiaritzar-te amb l’eina!

Per inscriure’s a l’acte només cal que truquis al telèfon 93 253 16 63.