Sessió magistral a l’Escola d’Infermeria de Sant Joan de Déu a Mabesseneh

• Publicado el 14 de febrer de 2013

La Doctora Dolors Bernabeu Directora del Departament d’Infermeria de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha donat una conferència als alumnes de l’Escola, infermers i auxiliars, sobre el cuidar al que han assistit uns 90 alumnes.

La sessió s’ha centrat en els diferents elements del “cuidar”, que és l’essència de la nostre professió i conté aspectes relacionats amb els coneixements, les habilitats i els valors, el saber fer, saber ser i saber estar, que són fonamentals per atendre de forma correcte a les persones.

També ha fet èmfasis en la importància d’individualitzar les cures, oferint a cada persona allò que necessita, procurant que en la mesura del possible pugui recuperar la seva autonomia.

[[wysiwyg_imageupload:21:]]