Signatura de Conveni de col•laboració entre la Universitat Nacional de Piura i el Campus Docent Sant Joan de Déu

• Publicado el 04 de juny de 2012

Signatura del Conveni específic de col•laboració per formació en Salut Mental.

El dia 1 de juny es va signar a La Universitat Nacional de Piura un Conveni  específic de col•laboració per a impartir formació en Psiquiatria i Salut Mental. Aquest Conveni signat per la Sra. Amèlia Guilera Roche Directora del Campus, i el Dr. José Raúl Rodriguez Lichtenheldt Rector de la Universitat, inicia les col•laboracions previstes en un Conveni marc signat fa sis mesos, entre La Universitat Nacional, el Campus Docent i el Centro de Reposo San Juan de Dios de Piura, Perú.

Aquí teniu les imatges de la signatura: