Sortida dels alumnes de Tècnic de Cures Auxiliars en Infermeria al Parc Sanitari

Fotoalumnos.jpg

El passat 8 d'abril el curs de TCAI matí i tarda varem portar a terme una sortida al Parc Sanitari Sant Joan de Déu.

Tots gaudirem d'un entorn acollidor i tranquil amb l'acompanyament del Germà Chema que en tot moment ens va apropar a la realitat del centre i ens va mostrar les instal·lacions. Hi van haver moments en què els alumnes es van emocionar davant situacions que es presentaven. La coordinadora del voluntariat Elisabet i alumnes del nostre centre que col·laboren amb ella ens van fer una xerrada per reflexionar i animar als alumnes a participar com voluntaris de Sant Joan de Déu.