Taller de psicogeriatria

• Publicado el 26 de abril de 2011

El 30 i 31 de maig es farà al Centre Docent Sant Joan de Deu un Taller de psicogeriatria dirigit als alumnes de 1er curs de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) de la nostra escola.

El 30 i 31 de maig es farà al Centre Docent Sant Joan de Deu un Taller de psicogeriatria, dirigit als alumnes de 1er curs de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) de la nostra escola.

Els objectius de l’ activitat són aprofundir en els coneixements, habilitats i actituds dels auxiliars d’ infermeria, dins l’àmbit de la psicogeriatria.

Aquest projecte forma part del treball final de crèdit de síntesi del grup de segon de TCAI que és titularà aquest proper mes de juny.