Un ex alumne de la Primera Promoció de Grau en Infermeria crea un perfil a Twitter anomenant “Enfermería Tweet”.

• Publicado el 23 de octubre de 2013

En Jordi Mitjà, infermer format al Campus Docent, va engegar fa un mes aquest perfil a una de les xarxes socials més importants del món: Twitter.

El compte creat s´anomena "Enfermería Tweet” (@enfermeratweet) i té l’objectiu de consolidar-se com un portal d’informació i continguts del món de la infermeria. Aquesta iniciativa va adreçada a estudiants, professionals i apassionats de la infermeria. “ Les noves tecnologies són una eina cada vegada més important i més utilitzades dins el nostre col·lectiu, no ens podem quedar enredera”.

Es tracta d’informar als seguidors de la compte d’una manera atractiva, seria i rigorosa. Sempre amb un màxim de 140 caràcters”. “Bàsicament intento transmetre allò que m’agradaria llegir si fos estudiant o professional de la infermeria”.

Amb molt poc temps aquest perfil de Twitter ja ha aconseguit més de 2.000 seguidors d’arreu de l’Estat i diferents punts del món. “Mica en mica hi ha més persones que ho segueixen i això anima a tirar endavant”.

En un futur pròxim, en Jordi vol donar continuïtat aquest projecte i crear un Blog o una pàgina web d’infermeria, amb l’objectiu de ser un punt de trobada útil per tots aquells estudiants i professionals d’infermeria. “Moltes vegades no saps on anar per cercar informació tant senzilla com congressos, notícies, novetats...”

"A tots els que disposeu de Twitter us convido a seguir aquest perfil. Moltes gràcies!”