Visita Universitat de Barcelona

• Publicado el 10 de juny de 2013

En el dia 30 de maig de 2013 el Campus Docent Sant Joan de Déu ha tingut el plaer de rebre la visita de l’Excm. Mgfc. Dr. Dídac Ramírez i Sarrió, Rector de la Universitat de Barcelona i l’Excm. Dr. Gaspar Rosselló Nicolau, Vicerector de Política Acadèmica i Qualitat de la Universitat de Barcelona.

La visita s’ha efectuat a les instal•lacions de l’Edifici Docent, donant un èmfasi especial a la Sala Darwin on s’ha pogut mostrar un exemple de simulació pediàtrica, l’auditori i altres dependències del Campus; posteriorment s’han recorregut alguns espais de l’Hospital d’Esplugues com les consultes externes.