XXV Jornades Catalanes d'Estudiants d'Infermeria

jornadas.png

Estudiant avui, professional demà.

L’Associació Catalana d’Infermeria organitza des de fa vint-i-cinc anys una aposta important i sostinguda a favor de la promoció dels més joves, fins i tot quan encara no són professionals.

Si totes les Jornades Catalanes d’Estudiants d’Infermeria organitzades fins ara pretenien proporcionar un marc per a la comunicació entre estudiants i un espai per a l’aprenentatge en l’organització i el desenvolupament d’un esdeveniment científic i/o professional, enguany se li afegeix a aquests propòsits el repte d’innovar i adaptar el plantejament d’aquestes jornades a les oportunitats que obren els nous estudis de grau.

En motiu del 25è aniversari de les Jornades Catalanes d’Estudiants d’Infermeria, l’Associació us proposa una celebració que compromet futurs professionals i a persones i institucions implicades en la seva formació, a fer un retrat rigorós, alhora que dinàmic i obert, de la situació de l’ensenyament de la Infermeria, a partir de la veu dels seus protagonistes.

Per acomplir amb aquests propòsits, l’Associació Catalana d’Infermeria pretén:

• Establir un espai de comunicació entre estudiants i professionals.
  • Promoure la reflexió compartida i el debat obert al voltant dels estudis d’Infermeria.
  • Apropar als estudiants a la realitat professional que molt properament protagonitzaran.
  • Compartir l’experiència en l’organització d’una jornada, acceptant el repte del seu desenvolupament i del seu futur.
  • Gaudir de la tasca ben feta.

PRESENTACIÓ DE COMUNICACIONS I PÒSTERS

• Per a la presentació de comunicacions i pòsters caldrà fer arribar a la seu de l’Associació una síntesi del tema d’una extensió màxima d’un full DIN-A4 mitjançant el formulari publicat al web o per email.
  • La síntesi ha d’incloure: introducció, objectius, material i mètode, resultats i conclusions.
  • S'haurà de fer constar el títol del treball, el nom i cognoms de l'autor o autors, el nom de l'EUI, el telèfon i el correu electrònic de referència d'un dels signants.
  • El temps màxim d'exposició no excedirà els 10 minuts.
  • Per presentar els treballs, la inscripció a la jornada serà un requisit indispensable.
  • El pòster no podrà excedir les mides: 100 cm d'alt x 70 cm d'ample.
  • S'atorgarà un reconeixement a la millor comunicació i al millor pòster.
  • Data límit de presentació de les síntesis: 1 de març de 2011.