XI Congrés Nacional VI Internacional d'Història de la Infermeria

historia.jpg

La jornada es celebrarà a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu dels dies 25 al 27 de novembre de 2010. Més informació.

És per a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Joan de Déu un honor i una enorme satisfacció presentar el pròxim XI Congrés Nacional i VI Internacional d'Història de la Infermeria, que se celebrarà a Barcelona al novembre (25,26 i 27) de l'any 2010.

El lema del Congrés és “La influència de la Història en la construcció del pensament infermer”.

El pre-programa del Congrés pretén respondre a quatre àmbits importants que s'articulen en la consolidació disciplinar:

• La investigació en la Història de la professió,
  •  les aportacions dels precursors i capdavanters,
  •  la formació infermera i
  •  els canvis socials que han influït en la seva praxi.

Per a facilitar l'organització de l'esdeveniment els animem a inscriure's com més aviat millor en el Congrés i participar activament amb les seves aportacions en forma de comunicació i pòster als temes proposats.