Trobada d’alumnes de Sant Joan de Déu

Granada_2010.jpg

III Trobada d’alumnes en Ciències de la Salut de les Escoles universitàries de Sant Joan de Déu (Sevilla, Madrid, Barcelona)

Els dies 6,7 i 8 de març s’ha celebrat a Granada la III Trobada d’alumnes en Ciències de la Salut de les Escoles Universitàries de Sant Joan de Déu (Sevilla, Madrid i Barcelona), en la que han participat alumnes de primer curs de grau d’Infermeria de la nostra Escola.

Han estat uns dies molt aprofitats, amb plugim constant i amb la tornada a Barcelona marcada per la tempesta de neu.