Préstecs renda universitat

• Publicado el 30 de setembre de 2011

Són una sèrie de crèdits que s’ofereixen a les persones llicenciades al 0% d'interès amb un màxim de 22.000 euros perquè puguin realitzar els seus estudis de postgrau.

El seu objectiu fonamental és que una persona no hagi de deixar de formar-se simplement per non tenir un nivell suficient d'ingressos per a realitzar-los.

Es poden sol•licitar des de l’1 de setembre del 2007, sempre que el Màster que es vulgui a cursar sigui reconegut pel MEC o per alguna de les universitats dels 46 països de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Els diners poden ser destinats tant a cobrir la matrícula com les despeses personals. La llista dels Màster Universitaris Oficials pot consultar-se al BOE, 14 de juny de 2007, pàgina 25931, amb un límit de 6.000 euros, i a més es pot sol•licitar una quantitat de fins a 800€ mensuals per a cobrir altres despeses (fins a 21 mensualitats).

Aquest préstec non s'haurà de retornar fins que s'arribin als ingressos suficients com per a poder fer-lo (segons les bases actuals, fins que es tingui una renda superior als 22.000 euros anuals).

Si vols conèixer més d'aquest sistema, aquí tens el link d'aquest programa: