X Premi de Relats: "Vida i Salut"

univ alicante.jpg

X Premi de Relats: “Vida i salut”, convocat per la Escuela de Enfermería de Alicante. La convocatòria reserva un premi per la categoria d’estudiants i professionals d’Infermeria. Més informació.

X Premi de Relats: “Vida i salut”, convocat per la Escuela de Enfermería de Alicante. La convocatòria reserva un premi per la categoria d’estudiants i professionals d’Infermeria, tot i que la convocatòria és oberta a tothom. La temàtica dels relats ha d’estar relacionada amb aspectes que es derivin d’estils de vida saludables, relativa a situacions reals o fictícies de salut-malaltia o vinculades amb el manteniment i cura del medi ambient. Els relats premiats quedaran en règim de copropietat per la Asociación de Historia y Antropología de los Cuidados, el Consejo Valenciano de Enfermería i la U. E. de Enfermería de la Universidad de Alicante, així com el dret de publicació dels mateixos.

Poden consultar les bases del concurs clicant aquí.

Per més informació: http://faroliterario.galeon.com/