Preinscripció universitària 2010

proves.jpg

El 2 de juny de 2010 comença la Preinscripció Universitària per accedir a les universitats públiques catalanes.

Per accedir a les universitats públiques catalanes i a la Universitat de Vic cal formalitzar la preinscripció universitària triant les preferències d'estudi i lliurant la documentació requerida.

Per poder accedir a les universitats catalanes cal realitzar una prova d'accés a la universitat. Hi ha una prova d'accés per als estudiants de batxillerat, una prova especial per a les persones més grans de 25 anys i una altra per als més grans de 45 anys que no disposen d'estudis previs.

En el portal https://accesnet.gencat.cat/ es poden realitzar tots els tràmits d'accés a la universitat a Catalunya i es poden consultar els resultats d'aquests processos.

• Proves d'accés a la universitat (PAU) per als estudiants de batxillerat
  • Proves d'accés per a més grans de 25 anys
  • Proves d'accés per a més grans de 45 anys
  • Preinscripció universitària i proves d'aptitud personal (PAP)