Beques i Ajuts (Universitat de Barcelona)

aju.jpg

Consulta totes les beques, ajuts i premis.

• Beca General i de Mobilitat

Aquestes beques són per cursar els estudis de grau, primer i segon cicle i màsters oficials.

• Beca de mobilitat – Sèneca

Aquesta beca és el suport econòmic per a estudiants que han obtingut plaça en el programa de mobilitat SICUE (programa de mobilitat d’estudiants de primer i segon cicle entre universitats de l’Estat espanyol).

• Beca de mobilitat – Erasmus

Aquestes beques són per passar una estada temporal a una universitat de la Unió Europea amb la qual tenim un acord bilateral.

• Beca de Col•laboració amb departaments (Ministeri d’Educació)

És una convocatòria anual del Ministeri d’Educació adreçada a facilitar que els alumnes de l’últim curs d’estudis universitaris col•laborin en els departaments universitaris.

• Beca de Col•laboració amb la UB

Es tracta de desenvolupar tasques de col•laboració a diferents òrgans de la UB i a algunes entitats externes que tenen signats convenis de col•laboració amb la UB.

• Beca exempció del recàrrec del 40 % del preu per crèdit per als estudiants titulats

La concessió de la beca implica l’exempció del recàrrec del 40 % dels preus per crèdit als estudiants que tenen un o més títols universitaris oficials en iniciar un altre estudi per a l’obtenció d’un títol universitari oficial.

• Ajuts per a la participació en programes de mobilitat internacional

Es convoquen ajuts de viatge adreçats a estudiants de la Universitat de Barcelona que hagin estat seleccionats per fer una estada en un altra universitat.

• Ajuts UB d’intercanvi amb universitats estrangeres

Ajuts per a l’intercanvi d’estudiants dels centres de la Universitat de Barcelona dins el marc dels convenis generals d’intercanvi d’estudiants que la Universitat ha signat amb diverses universitats estrangeres.

• Ajuts UB: els Juliols

Es tracta d’ajuts per assistir als cursos d’estiu denominats Els Juliols de la UB.

• Ajuts Programa DRAC

Són ajuts per potenciar la mobilitat de tots els estaments de la comunitat universitària de les institucions membres de la Xarxa Vives d’Universitats.

• Ajuts per a cursos de llengües estrangeres a l'estiu

- Ajuts per fer estades i cursos, per tal de perfeccionar la llengua anglesa
- Ajuts per fer estades i cursos, per tal de perfeccionar la llengua francesa o l’alemanya.

Consulta totes les beques, ajuts i premis a Món UB, el portal dels estudiants.