Alumnes de l'EUI Sant Joan de Déu a COM Ràdio

EUI_COMRadio.jpg

Tres alumnes de l'EUI Sant Joan de Déu han participat a l'espai "Què has aprés avui sobre...?" del programa Extraradi, a COM Ràdio.

La Carol, l’Anna i la Noemí, tres alumnes de diferents graus de l’Escola d’Infermeria de l’Hospital de Sant Joan de Déu, ens expliquen: qui va ser Virginia Henderson, quines són les 14 necessitats bàsiques de l’ésser humà, en què consisteix l’escala EVA, com s’agafa una via, què és un esmart, quines diferències de rol hi ha entre metges i infermeres, a l'espai "Què has aprés avui sobre...?" del programa Extraradi, conduit per Olga Vallejo, a COM Ràdio.

Clicant aquí podeu escoltar l'espai emès el dimecres, 2 de juny de 2010.