Convocades Borses de caràcter general i de mobilitat per al Curs acadèmic 2010-11, per a estudiants d'ensenyances universitàries

becas.jpg

El Ministeri d'Educació convoca borses de caràcter general per a qui va a cursar estudis a la seva comunitat autònoma i borses de mobilitat per a qui va a cursar estudis a una comunitat autònoma diferent a la del domicili familiar.

Són beneficiaris les persones que estudiïn els següents ensenyaments:

• Ensenyament universitari conduent al títol oficial de grau mig i màster, ensenyament universitari conduent al títol de llicenciat, arquitecte, diplomat, mestre , curs de preparació per a accés a universitat de majors de 25 anys i complements de formació per a l’accés al màster, grau o per a prosseguir estudis oficials de llicenciatura.

• Els estudiants podran optar a les següents borses:

- Borsa de mobilitat per a estudiantes que cursin estudis presencials a una comunitat diferent de la seva comunitat autònoma.

- Borses de caràcter general per a estudis en la comunitat autònoma del domicili familiar.

- Borses de projecte fi de carrera

- Borses de matrícula per a tots els estudiants independentment de la comunitat autònoma on estudiïn.

El termini de presentació de sol•licituds és fins al 15 d'octubre de 2010.

Més informació al BOE del 3 de juliol de 2010.