Programes de mobilitat internacional

mobilitat.jpg

BCA (Brethren Colleges Abroad) és un consorci d'universitats d'Estats Units que des de 1972 manté un acord d'intercanvi amb la Universitat de Barcelona.

BCA (Brethren Colleges Abroad) és un consorci d'universitats d'Estats Units que des de 1972 manté un acord d'intercanvi amb la Universitat de Barcelona i les Escoles adscrites.

El consorci està format per: University of La Verne (Califòrnia), McPherson College (Kansas), Manchester College (Indiana), Juniata College (Pensilvània), Elizabethtown College (Pensilvània) i Bridgewater College (Virginia).

BCA ofereix beques als alumnes de la Universitat de Barcelona per un any acadèmic -- nivell de llicenciatura -- als Estats Units.

Termini de presentació de sol·licituts: 7 de febrer de 2011

Convocatòria de beques BCA per EUA (curs 2011-2012)

Formulari de sol·licitud