Préstecs per realitzar estudis de postgrau de Màster Universitari o de Doctorat

becas.jpg

La finalitat general dels préstecs és facilitar el finançament dels ensenyaments universitaris de màster oficial i/o de doctorat que s'imparteixin a Espanya o les equivalents als països de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Accés al servei online

La finalitat general dels préstecs és facilitar el finançament dels ensenyaments universitaris de màster oficial i/o de doctorat que s'imparteixin a Espanya o les equivalents als països de l'Espai Europeu d'Educació Superior, Estats Units d'Amèrica i Canadà, mitjançant una ajuda inicial així com, si escau, facilitar una renda mensual als estudiants que ho desitgin.

Estan destinats a titulats universitaris admesos o matriculats en un màster i/o un doctorat oficial.

Trobaràs aquí tota la informació