Lipdub de l'EUI i Centre Docent

• Publicado el 05 de maig de 2011

L'EUI i Centre Docent Sant Joan de Déu han presentat amb un lipdub el campus docent a la trobada anual d'alumnes d'escoles de San Juan de Dios que s'ha celebrat a Granada.

Un any més els alumnes de les escoles de San Juan de Dios han participat en una trobada de convivència a Granada.

L'EUI i el Centre Docent han acudit a la cita sorprenent amb la presentació del campus docent: han realizat un lipdub, un vídeo musical on apareixen els alumnes i els professors al ritme de la cancó "Me sube la bilirrubina" de Juan Luis Guerra.

Podeu accedir al vídeo clicant aquí.