Màster teòric-pràctic d'infermeria psiquiàtrica i salut mental (7a edició)

• Publicado el 31 de maig de 2011

Es tracta d’un curs que ha tingut onze edicions anteriors com a postgrau i sis com a màster, amb una gran acollida durant tots aquests anys pels alumnes. La filosofia del curs és ampliar l’oferta educativa en el camp de la psiquiatria per poder atendre, entre d’altres coses, els trastorns per abús de substàncies, les patologies duals, l’abordatge a usuaris psiquiàtrics penitenciaris, etc.

Sant Joan de Déu és una institució que actualment pot oferir un aprenentatge clínic integrant els tres nivells d’assistència. L’oferta docent està actualitzada i adaptada al moment actual.

Propòsit del curs

Aquest màster proposa ser una via d’incorporació al món de la infermeria psiquiàtrica, mitjançant una formació teòrica i pràctica en la qual l’estudiant serà orientat i tutelat per professionals amb experiència.

El primer any un plantejament de reflexió teòrica i d’anàlisi de casos pràctics. El segon any es fa l’èmfasi en l’estudi dels nous camps d’interès amb l’àmbit de l’assistència psiquiàtrica per aprofundir en l’entorn professional i completar tota la formació en infermeria psiquiàtrica.

La sessió informativa del màster tindrà lloc el Dimarts 14 de Juny del 2011, a les 12h. i a les 15:30h. a l’Escola Universitària d’Infermeria (Campus Sant Joan de Déu). El nombre de places és limitat.

• Primer any: 13/10/2011 - Juny 2012.
  • Segon any: 20/10/2012 - Juny 2013.

• Les classes teòriques s’impartiran els Dijous de 8h. a 13:30h.
  • Les pràctiques s’organitzaran al llarg del curs de dilluns a divendres en torns de matí o de tarda durant sis setmanes al Parc Sanitari Sant Joan de Déu de Sant Boi de Llobregat.

Metodologia

La metodologia es farà amb exposicions interactives i treballs en grup, quan el programa ho requereix

Per a més informació:

Secretaria d’alumnes

EUI Sant Joan de Déu. Edifici Docent
C/ Santa Rosa, 39-57
08950 Esplugues de Llobregat (Barcelona)
Tel.: 932 800 949 / Fax: 936 006 112
www.santjoandedeu.edu.es / mpguardia@santjoandedeu.edu.es