Màster en cures d’infermeria en la infància i adolescencia (7a edició)

• Publicado el 09 de juny de 2011

Màster dirigit a infermeres diplomades interessades en adquirir i/o perfeccionar els seus coneixements en infermeria infantil. La sessió informativa del màster tindrà lloc el Dimarts 14 de Juny de 2011, a les 12h.

La sessió informativa del màster tindrà lloc el Dimarts 14 de Juny de 2011, a les 12h. i a les 15:30h. a l’Escola Universitària d’Infermeria (Campus Sant Joan de Déu).
El nombre de places és limitat.

INFORMACIÓ DEL CURS

Durada

• Primer any: 19/10/2011 – 27/05/2012.
  • Segon any: 24/10/2012 – 27/05/2013.

Horari

• Les classes teòriques s’impartiran els dimecres de 9h. a 13:30h. i de 15h. a 18h.
  • Hi haurà durant el primer curs 10 setmanes de pràctiques (5 setmanes a la Unitat d’Hospitalització i 5 setmanes d’UCI o neonats en torns de matí o tarda).

Presentació del curs

Es tracta d’un curs que ha tingut onze edicions anteriors com a postgrau, amb una gran acollida durant tots aquests anys pels alumnes. Amb aquest curs es busca ampliar l’oferta educativa en el camp de la infermeria pediàtrica, oferint un màster de 60 ECTS.

Des de l’EUI Sant Joan de Déu juntament amb l’Hospital Materno Infantil es vol oferir l’experiència adquirida al llarg del temps per a facilitar la formació als professionals de la infermeria que vulguin dirigir la seva pràctica professional en l’àmbit de les cures pediàtriques.

Propòsit del curs

Adquirir com a professionals d’infermeria elements formatius que els facilitin la tasca de tenir cura dels infants i adolescents.

Acreditació

La Universitat de Barcelona expedirà el títol de Màster amb la collaboració de l’EUI Sant Joan de Déu, als alumnes que superin els requisits del primer i segon any.

Per a més informació:

Secretaria d’alumnes
EUI Sant Joan de Déu. Edifici Docent
C/ Santa Rosa, 39-57
08950 Esplugues de Llobregat (Barcelona)
Tel.: 932 800 949 / Fax: 936 006 112
www.santjoandedeu.edu.es / mpguardia@santjoandedeu.edu.es