Reflexió sobre les dificultats quotidianes d’una persona amb discapacitat

• Publicado el 18 de setembre de 2011

Manel Martí, afectat de ceguera total, explicarà a DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials en una xerrada-monòleg les dificultats que habitualment troben les persones amb discapacitat en el seu dia a dia.

Títol: Xerrada-monòleg “Canviem el xip”

Data: 29 de setembre de 2011 a les 17 h

Lloc: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials. Plaça Pau Vila, 1. Barcelona

Inscripció: cal inscripció prèvia

Organitza: DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials

Amb un to distès i humorístic, descriurà des de problemes relacionats amb l’accessibilitat fins als que tenen a veure amb la integració laboral d’aquest col·lectiu.

Martí és creador i president de l’Associació Discapacitat Visual Catalunya B1 B2 B3 i de l'Aula d’Estudis Socials. A més, imparteix conferències, xerrades i cursos sobre temàtica relacionada amb discapacitat visual, altres discapacitats, accessibilitat i economia social a ajuntaments, universitats, escoles i hospitals, entre d’altres.

L’acte tindrà lloc el 29 de setembre a les 17 h i per assistir-hi cal enviar nom, cognoms, empresa/entitat/institució, correu electrònic i telèfon de contacte a dixit.bsf@gencat.cat o trucar al 93 551 76 99.