V Premis Estratègia NAOS – Edició 2011

• Publicado el 31 de octubre de 2011

S'ha convocat la cinquena edició dels Premis Estratègia NAOS, que atorga reconeixement a iniciatives que de forma més eficaç fomentin els objectius de l'Estratègia NAOS en diferents àmbits: familiar i comunitari, escolar, sanitari, laboral i empresarial.

D'acord al previst en la Resolució de 6 de juliol de 2011, s'ha convocat la cinquena edició dels Premis Estratègia NAOS, edició 2011 (B.O.I. nº 180 publicat el dijous 28 de juliol de 2011), que atorga reconeixement públic a aquelles iniciatives que de forma més eficaç i nova fomentin els objectius de l'Estratègia NAOS en els diferents àmbits en els quals actua: familiar i comunitari, escolar, sanitari, laboral i empresarial.

El termini per presentar les sol•licituds comprendrà des de l'endemà a la publicació de la resolució en el BOE fins al dia 15 de desembre de 2011, inclòs.

Convocatòria BOE V Premis Estratègia NAOS - Edició 2011.

Les sol•licituds s'han d'enviar amb els formularis i annexos corresponents, els models dels quals figuren en la resolució de la convocatòria a la següent adreça: Formularis V Premis Estratègia NAOS - Edició 2011.

Per a qualsevol consulta podeu dirigir-vos a: http://www.naos.aesan.mspsi.gob.es/naos/ficheros/estrategia/premios_2011/MODELOS_DE_FORMULARIOS_-PREMIOS_2011.pdf o al telèfon 913 380 615.