Concurs de microrelats “420 caràcters per unes relacions en igualtat"

• Publicado el 08 de novembre de 2011

L'Institut Català de les Dones ha convocat un concurs amb motiu del Dia Internacional per l'eliminació de la violència envers les dones (25 de novembre)

Es tracta de la primera edició del concurs de microrelats “420 caràcters per  unes relacions en igualtat” i s’hi participa a través del Facebook.

L’Institut Català de les Dones, en col·laboració amb la cooperativa Abacus, ha organitzat la primera edició del concurs de microrelats al Facebook “420 caràcters per unes relacions en igualtat”. L’objectiu és superar els estereotips vinculats amb les relacions de poder entre sexes i mostrar nous models de relació entre dones i homes. Es tracta d’una actuació de prevenció i sensibilització contra la violència masclista en motiu de la commemoració del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Què cal fer per participar-hi?

Ser major de 14 anys i tenir un compte personal a Facebook. Només es podrà presentar un relat per persona.

L’objectiu del concurs és superar els estereotips vinculats amb les relacions de poder entre sexes i mostrar nous models de relació entre dones i homes. El jurat decidirà segons l’originalitat, la fidelitat a la temàtica proposada i la capacitat d’impacte del missatge.

El premi són xecs regals bescanviables a l’Abacus, entitat col·laboradora en l’organització del concurs.