Entrega dels premis del Certamen Fotogràfic del Campus Docent Sant Joan de Déu

• Publicado el 01 de maig de 2012

El passat 19 d’abril va tenir lloc l'entrega dels premis del Certamen Fotogràfic del Campus Docent Sant Joan de Déu. La temàtica eren els Valors de l'Orde: espiritualitat, hospitalitat, responsabilitat i qualitat.

La guanyadora del primer premi, en la categoria “Espiritualitat”, va ser l'alumna Monique Bucurescu amb la següent fotografia:

Pel segon premi va haver-hi un triple empat: l’alumna Laura Álvarez es va dur el premi en la categoria “Hospitalitat” amb la següent fotografia:

L’Aida Espallargas, el de “Qualitat”:

I la Noemí Cotrina, el de “Responsabilitat”:

La Directora del Campus Docent, la Sra. Amèlia Guilera, va fer entrega a les alumnes d’un xec regal per a l’FNAC. Enhorabona a totes!
Aquí podeu veure altres fotografies de l'acte: